“Een meneer die op weg was naar het kantoor van een klant van me, was verdwaald. Hij belde op om te laten weten dat hij verlaat was en kreeg mij aan de telefoon. Al pratende leidde ik hem naar de plek waar hij moest zijn. Hij was blij dat hij er toch nog snel was, ik was blij dat ik hem had geholpen. We hingen op. Toen hij het kantoor binnenstapte, zei hij: ‘eerst Hanneke bedanken, want ze heeft me hier zo goed heen geloodst’.
Verbaasd en een tikkeltje teleurgesteld was hij toen hij begreep dat ik niet fysiek op kantoor zat, maar extern. Dat had hij totaal niet gemerkt.”

Dit voorbeeld laat zien hoe mijn telefoonservice werkt: met aandacht, met een glimlach en met de verantwoordelijkheid alsof het mijn eigen bedrijf is.

Voor wie is mijn telefoonservice geschikt?

  • Voor de zelfstandig professional die geen telefoongesprek wil missen tijdens een vakantie, afspraak of vergadering
  • Voor bedrijven die te klein zijn om een eigen telefoniste in dienst te nemen, maar wel altijd bereikbaar willen zijn
  • Voor bedrijven die bij drukte een extra telefoniste willen inschakelen als aanvulling op de eigen telefoniste(s)
  • Bedrijven die vakantie/verlof van telefonistes/receptionistes willen opvangen

Wat zijn de voordelen?

  • Uw bedrijf komt professioneel over, alsof u een telefoniste/secretaresse in dienst heeft
  • U mist nooit meer een telefoontje van een (mogelijke) klant of relatie
  • Alle gesprekken inclusief acties die daaruit voortkomen, zetten we in uw logboek. Dat overzicht ontvangt u elke maand
  • Hoe beter ik uw bedrijf ken, hoe specifieker ik de persoon aan de andere kant van de lijn help
  • Uw klanten/relaties krijgen altijd dezelfde stemmen aan de lijn, dat schept vertrouwen

Tarieven Telefoonservice

Voor het tarief dat ik reken, kunt u geen personeel aannemen. Doordat ik werk voor meerdere opdrachtgevers kan ik mijn tarieven lager houden dan wanneer u een telefoniste/receptioniste in dienst neemt.

Mijn specifieke prijs voor de telefoonservice bereken ik op basis van het aantal binnenkomende gesprekken, de duur van de telefoontjes en de acties die daar uit voortkomen (bijvoorbeeld afspraken inplannen, orders/facturen maken).

In een gratis proefmaand houd ik dat voor u bij, zodat ik een passende offerte kan maken.